Image and video hosting by TinyPic

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΑ.

Αγαπημενοι μου φίλοι,άργησα πολύ να κανω ανάρτηση,αλλά δεν έβρισκα  λίγο κενό .ωρας.Πολλά τα νέα μου,τα δύσκολα πέρασαν ,και δεν τα αναφέρω καν.Ξεκινάμε κατασκευές στο σπίτι,θα γίνει πανικός,θα έρθουν τα πάνω-κάτω.Με λίγη καλή διάθεση και πολλή κούραση,θα γίνει κι αυτό.Τώρα τα πολύ ευχάριστα!!!Το καλοκαίρι παντρεύεται ο γιός μου ,και η ανιψιά μου,με διαφορά μιας μέρας.Ο καθένας σε διαφορετικές πόλεις.Όπως καταλαβαίνεται ,με περιμένουν πολλά.Αλλά μπροστά στη χαρά ,όλα περνούν.Επίσης άλλαξα εταιρεία τηλεφωνική,έχει κάποια προβλήματα,(δηλ.ΑΡΓΗ!!!!!)και ο υπολογιστής μου τάπαιξε,και δεν εχει χρώμα.Περιμένω μέεεερες τον καινούριο,αλλά που!!!!!Σε αραιά διαστήματα,έριχνα κλεφτες ματιές στα μπλογκς σας,και μάθαινα τα νέα σας.Σας φιλώ όλους,καλό βράδυ.(είναι αργά για ευχές αλλά σας τις στέλνω).

13 σχόλια:

{Marianna} είπε...

Διακρίνω ένα διαρκές τρεχαλητό;! :P
Το καλό είναι ότι έχεις να καταπιαστείς με ευχάριστα! :)
Πως γίνεται ένα υπολογιστής να χάσει τα χρώματά του;!;! Θεέ μου!!! :P :P :P
Καλημέρααα!!!

next_day είπε...

Όταν κάποιος αργεί να εμφανιστεί επειδή έχει ευχάριστα τρεξίματα, είναι ότι πιο όμορφο μπορεί να του συμβεί!
Να αφήσεις τα άσχημα πίσω, πάει πέρασαν!!!
Και να χαμογελάς απο εδώ και πέρα... έχεις τόσα όμορφα να σε περιμένουν!

Φιλί Διαμαντένιο!

( fortounata) είπε...

Marianna,next day,πραγματικά είναι ευχάριστα τρεχάματα,και ελπίζω να έρθουν για όλους σας πολλά όμορφα στη ζωή σας.ο υπολογιστής δεν έχει άλλο χρώμα εκτός από κίτρινο,πράσινο,άσπρο και μαύρο.φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Επιτελους εδωσες σημεια ζωης!!!
Χαιρομαι που ολα ειναι καλα τωρα και που σε περιμενουν στιγμες χαρας ...με λιγο τρεξηματακι βεβαια..
Καλη ανακαινηση και κουραγιο.Εμεις θα ειμαστε εδω και θα σε περιμενουμε
φιλιαΧ2

zeidoron dtsoukas είπε...

Ευχάριστα τα νέα σου!
Να είσαι πάντα καλά κι ας χάνεσαι!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Επιτέλους!
Αισθητή η απουσία σου!

Με πολύ αγάπη σου στέλνω φιλιά!!

Evie είπε...

Να σαι πάντα καλά κι έτσι να μαθαίνουμε πάντα ευχάριστα νέα σου. Σχεδόν μαζί επιστρέψαμε. Φιλιά μου

Asteri (Maria) είπε...

Καλώς την!!!!!!!!!
Με το καλό να γίνουν οι γάμοι!!!!
Πολλά φιλιά

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Ευχάριστα τα νέα σου και χαίρομαι

καλημερούδια!

MaNTaRiNi είπε...

Που είσαι καλή μου;; όλα καλά;;

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

πουσαι ψυχούλα μου αν μας διαβαζεις πέρνα μια βόλτα σουχω κέρασμα

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

ΚΑΛΉ ΜΟΥ , δεν σε ξέχασα ποτέ σε ευχαριστώ που πέρασες απο την γειτονιά μας , στις 22 Μαίου σου χαρίσαμε το βραβείο της εβδομάδας το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω σε σκέφτομαι και σε θαυμάζω φιλιά

Διαφημιση Google Adwords είπε...

Ωραίο το blog σου!!