Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2010

NEO BΡΑΒΕΙΟ

Σήμερα δέχτηκα ένα βραβείο από τη γλυκιά( cou)coula. Ένα βραβείο συγκινητικό που απευθύνεται σε φίλους της.Με μεγάλη χαρά και περηφάνια το δέχτηκα.Η Κούλα είναι ένας νέος άνθρωπος ,με χιούμορ,φοβερή γραφή,που μου έκανε την τιμή να με θεωρεί φίλη της ,αν και δεν με γνωρίζει προσωπικά , αν και έχουμε διαφορά στην ηλικία.Κούλα μου σ'ευχαριστώ πολύ.Το βραβείο σου θα έχει ξεχωριστή θέση στη καρδιά μου.Σου εύχομαι να έχεις ότι επιθυμήσεις στη ζωή σου.Φιλιά.

25 σχόλια:

marilise είπε...

καλορίζικο το αξίζεις !!!!!

neni είπε...

Πολλά βραβεία σου εύχομαι ακόμα!!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

marilise,ευχαριστώ πολύ,να είσαι καλά.φιλιά.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

neni,βραβεία για μένα είναι και τα σχόλιά σας.φιλιά.

η σιωπηλή κραυγή είπε...

το αξιζεις φορτουνατα μου!!

bear είπε...

Καλησπέρα! Σε είδα στην Φούλη και λέω να αρχίσω να σε παίρνω μάτι! Φιλιά πολλά!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

η σιωπηλή κραυγή.ευχαριστώ,νομίζω πως όλοι το αξίζουμε.φιλιά.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

bear,καλησπέρα,εγώ σε διαβάζω συνέχεια .φιλιά.

big mama είπε...

Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
Έλα να παίξεις;-)

Μαiρη είπε...

Συγχαρητήρια!!!

anthivolon είπε...

Eύχομαι να έχεις πολλά τέτοια βραβεία στη ζωή σου!!
Σε φιλώ

mar9659 είπε...

Καλορίζικο!!!!
σου αξίζουν
πολλά βραβεία ακόμη!!!
Τα φιλιά μου
και την καλημέρα μου♥♥♥♥

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

big mama,ευχαριστώ πολύ.θα παίξω.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Μαίρη,ευχαριστώ πολύ.να είσαι καλά.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

anthivolon,να είσαι καλά,επίσης.φιλιά.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

mar9659,να είσαι καλά ,ευχαριστώ πολύ.φιλάκια.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

mar9659,να είσαι καλά ,ευχαριστώ πολύ.φιλάκια.

(Cou) Coula είπε...

Ξερεις πως σε αγαπω!
:))

Φιλιά

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

(cou)coula, μου,και γω σάγαπώ πολύ,σαν τα παιδιά μου.φιλιά.

{Marianna} είπε...

Καλησπέρα! Πέρνα κι από το blog μια βόλτα, υπάρχει κι εκεί ένα βραβείο για σένα! :)

Ginger είπε...

καλή μου fortounata είσαι τυχερή που έχεις φίλους να αισθάνονται έτσι για σένα. Σου εύχομαι να χαίρεσαι πάντα όλο και περισσότερες τέτοιες φιλίες.

zeidoron είπε...

Καλορίζικο κι αυτό το βραβείο κι απ' ότι είδα σε περιμένει κι άλλο!
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Μαριάννα,ευχαριστώ πολύ για το βραβείο.φιλιά.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

Ginger,ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.γιατί δεν παίζεις και συ το παιχνίδι των 10 απαντήσεων;φιλιά.

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata) είπε...

zeidoron,καλό σου βράδυ.μετά τα παιχνίδια τα βραβεία.